Dagens Dagbok - Torsdagen den 23 oktober 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade förstås som vanligt i dag också. I dag så var jag först en stund i skalen och förberedde grönsakerna, och sen så var jag i diskrummet och tog hand om förmiddagsdisken. Under lunchserveringen sen så skulle jag egentligen ha varit andreman i lilla matsalen, men jag fick jobba som tredjeman i disken i stället. Och sen så gick en kollega en timme tidigare i dag, så då fick jag göra slutstädningen i disken.


Vi serverade hamburgare med bröd och massor med tillbehör i dag. Potatismos till hade vi också. Och även en liten salladsbuffé.


Fulltalig personalstyrka var vi i dag, allt flöt på bara bra, och ingenting speciellt hände.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Imorgon är det fredag igen ;)

2008-10-23 @ 18:16:46
Postat av: Bim

---> Josefin: Yes! Yes! Yes! ;-D

2008-10-23 @ 20:10:56
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

:)

2008-10-23 @ 21:43:13
Postat av: Bim

---> Josefin: ;-D

2008-10-24 @ 16:34:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0