Fyra fotografier från jobbet i dag, måndagen den 13 oktober 2008.


Här är fyra fotografier från jobbet i dag, måndagen den 13 oktober 2008. Det första är på vår huvudrätt som var fiskgratäng med kokt potatis. Fiskgratängen bestod av sejfilé och smögensås. Sen så är det tre fotografier från vår salladsbuffé, som innehöll cirka trettio olika sorter i dag.

Här är länk till inlägget från förra måndagen som jag skrev om vår mat i skolan, och med bilder där också. Tänk gärna på mina inlägg om ni ser programmet "Matakuten" i kväll...










Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså när man ser alla bilder från eran lunch blir man sugen på att gå om grundskolan just där bara för att få shystaste käket...



Ett så välfyllt salladsbord kunde man bara drömma om på min gamla skola! Keep up the good work säger jag bara! :)

2008-10-13 @ 18:07:13
Postat av: Bim

---> Julia: Tack för berömmet! Jag vill ju gärna visa det här, så inte alla tror att all skolmat är skit, med tanke på "Matakuten".

2008-10-13 @ 18:24:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0