Dagens Dagbok - Fredagen den 12 september 2008 - Kvällen.

Vid halvsextiden så gav jag mig iväg med bilen, mot Huddinge, och hem till en av mina jobbarkompisar.


Vi är ju tio stycken som jobbar ihop i köket i Hagsätraskolan, men vi var bara hälften av oss träffades i dag. Vi var hemma hos Monica, och vi som var där var jag, Snurran, Mita och Neda.


Jag hade med mig fyra stycken olika sällskapsspel, för oftast så brukar vi spela något spel, eller allra oftast så brukar vi spela Texas Hold Em Poker. Men i kväll så blev det inget spelande alls, utan vi bara satt och pratade hela kvällen.


Vi åt en massa gott, och drack en massa gott, och pratade massor, och skrattade också en hel del.


Vid tiotiden så åkte Snurran och Neda hem, och vid halvelvatiden så åkte jag och Mita hem. (Några bilder från kvällen kommer lite senare i ett separat inlägg.)


När jag kom hem, vid elvatiden, så var det bara Borzko hemma, och han satt och tittade på teve. Jimmy hade åkt in till stan och gått ut på krogen med några kompisar. Och Jenny var hemma hos Jocke.


Jag pratade lite med Borzko en stund, och satt vid datorn en liten stund, men jag var jättetrött, och gick och la mig redan vid halvtolvtiden.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Mm, visst hade vi det trevligt?! Synd bara att man ska vara så trött på fredagkvällar så man inte pallar längre.. Jag hade iofs. stannat något längre om det inte var för att Rolle erbjöd skjuts, men det var tacksamt att han gjorde det för det var ju väldigt kallt ute och jag hade ju bara collagejacka på mig.. kram

2008-09-13 @ 13:29:08
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det var verkligen jättetrevligt. Men jag var tröttare än vad jag brukar vara. Det var nog för att jag inte har mått bra i veckan. Men till tolv borde vi väl egentligen kunna sitta tycker jag! ;-D

2008-09-13 @ 13:35:47
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Linus

Monika känner jag igen hon med glasögonen,bor hon i Myrängen Huddinge, där jag kommer ifrån?

När ska dina föräldrar flytta hit till Farsta?

2008-09-13 @ 15:40:40
Postat av: Bim

---> Linus: Hon bor inte i Myrängen nu, men hon har gjort.



Mina föräldrar flyttar hit när huset är klart, och det beräknas vara klart våren/sommaren 2009.

2008-09-13 @ 15:57:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0