Dagens Dagbok - Fredagen den 19 september 2008 - Kvällen.

När Jenny och jag kom hem från Centrum så satte vi oss i köket med våra datorer. Borzko satt också där, fast med sin bok istället. En fika blev det också. Och så satt vi där och pratade och umgicks ett bra tag.


Så småningom så duschade Jenny och gjorde sig i ordning för att åka iväg till jobbet. Och vid kvart över åtta så stack hon iväg mot Centrum för att åka iväg till McDonalds i Västberga för att jobba ett nattpass ända till klockan sju i morgon bitti.


Jimmy ringde och talade om att han hade kommit fram till Norrtälje.

Borzko och jag flyttade upp till vardagsrummet och så satte vi så småningom igång en film vid kvart över nio. Det blev det fem år gamla dramat: "Mystic River". Recension finns i separat inlägg som vanligt. Filmen var två timmar och en kvart lång, och var slut vid halvtolvtiden.


När filmen var slut så zappade Borzko mellan tevekanalerna och slötittade på lite allt möjligt. Själv så satte jag mig med datorn i knäet en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0