Dagens Dagbok - Fredagen den 5 september 2008 - Kvällen.

Sen så satt både Borzko och jag och läste i våra böcker uppe i vardagsrummet en stund. Jag läste ut boken: "Heartsick" av Chelsea Cain.


Vid halvåttatiden sen så blev det lite filmtittande istället. Både jag, Borzko, och Jimmy tittade på: "What happen in Vegas".


En massa gott att äta och dricka blev det förstås som vanligt också. För min del så blev det Ben & Jerrys Cookie Dough, Estrellas lättsaltade släta chips, och Fun Light Appear.


När filmen var slut vid niotiden så gick Jimmy ner på sitt rum. Han skulle sitta vid datorn en stund, och sen gå och lägga sig för att sova rätt så tidigt, eftersom han ska jobba extra i morgon.


Borzko och jag satte igång en dvd-film till vid halvtiotiden. Det blev den tredje filmen om Varg Veum: "Din till döden".


Efter filmen så läste Borzko i sin bok, och jag satte mig med datorn en stund.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Här har det också blivit lite filmtittande ikväll, en film som jag rekommenderar "Carolina Moon". Det var en otroligt bra film, väldigt spännande (men även lite kärlek).



Nu måste jag gå och lägga mig, sov nästan ingenting inatt så jag är supertrött (jag var mörkrädd och sedan låg jag och tänkte på sorgliga saker och då blev det omöjligt att sova).



God natt!



Kram

2008-09-05 @ 23:29:08
Postat av: Bim

---> Josefin: Tack för filmtipset! Den filmen har jag aldrig hört talats om. Men jag ska kolla upp den.



God natt och sov så gott då. Hoppas att du får sova bättre i natt, utan mörkrädsla och sorgliga tankar. KRAM

2008-09-05 @ 23:33:45
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack, jag sov mycket bättre inatt. Utan att vara mörkrädd :)



Ja kolla upp filmen, jag tyckte verkligen att den var jättebra.



Kramar

2008-09-06 @ 20:16:02
Postat av: Bim

---> Josefin: Skönt att du sov bättre! :-)



Såg att filmen var gjord efter en bok av Nora Roberts.



Kram!



2008-09-06 @ 20:27:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0