Dagens Dagbok - Lördagen den 13 september 2008 - Kvällen.

Jimmy stack iväg mot stan vid halvsjutiden, där han skulle möta upp med några kompisar.


Jenny var hemma en timme till. Hon gjorde sig i ordning, och vi pratade och umgicks under tiden. Sen så stack hon iväg vid halvåttatiden, för att möta upp med sina kompisar.


Jag satte mig sen igen uppe i vardagsrummet, i en av sofforna, med datorn och boken. Läste ut boken: "Skumtimmen" av Johan Theorin.


Klockan åtta så satte sig både Borzko och jag och tittade på teve. Egentligen så hade vi tänkt oss att se en dvd-film. Men det blev lite slötittande på några olika musiktävlingsprogram istället på olika kanaler.


Först så såg vi på "Musikmaskinen" på Kanal 5. Sen så såg vi den sista kvarten av "Sommarkrysset" på TV4. Efter det så tittade vi på den sista kvarten av "Americas funniest home videos" på Kanal 5. Sen så tittade vi på "Sing a long" på TV3. Och efter det på "Extra, extra!", också på TV3.


Kul att se på Blondinbella som var med i "Extra, extra!". Jag tyckte hon fixade det riktigt bra! Och hon var ju även med i en kort sketch i "Musikmaskinen".


Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås också under kvällen. Glass, chips, och smågodis blev det för mig.


När klockan var elva, efter tre timmars tevetittande, så fick det räcka med teve. Nu ska jag blogga det här, och sen ett inlägg om vad jag har ätit och druckit under dagen. Det får bli dagens fjortonde och sista inlägg. Sen så ska jag nog välja ut en ny bok, och så lägga mig i sängen och läsa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0