Dagens Dagbok - Lördagen den 20 september 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.


Vid halvniotiden så kom Jenny hem från sitt nattpass på McDonalds. Hon gick då givetvis och la sig på en gång för att sova.


Jimmy var inte hemma, han är ju uppe på en kompis föräldrars landställe i Norrtälje.


Klockan nio så larmade Borzkos mobil, och han gick då upp och genomgick sina morgonbestyr.


När han var klar så åt vi frukost tillsammans, och hade en liten pratstund.


Vid tiotiden sen så stack Borzko iväg bort till Farstahallen för att träna.


Jag hade tänkt mig ut på en promenad vid tiotiden, men jag hade absolut ingen lust alls. I och för sig så regnade det inte, och det verkade inte blåsa heller, men det var mörkt, grått, dystert, höstlikt, och bara tio grader ute.


Jag bestämde mig för att strunta i promenaden, och istället hålla på och fixa med en massa småsaker här hemma som behövde bli gjorda.


Så jag höll sen på här hemma större delen av förmiddagen och fixade, pulade, grejade, donade, och plockade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Varvade förstås med stunder vid datorn också.


Vid halvtolvtiden sen så ljusnade det utanför fönstren, det klarnade upp, och solen tittade fram. Så då avslutade jag det jag höll på med, och så gick jag ut på en promenad vid kvart i tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0