Dagens Dagbok - Lördagen den 6 september 2008 - Förmiddagen.

Jag gav mig iväg ut på en promenad vid tiotiden. Det såg hela tiden ut som om det när som helst skulle börja att regna, så jag gick bara runt omkring i Farsta, och höll mig ganska så nära hemma. Under promenaden så pratade jag i telefon med Jenny i en halvtimme, och så lyssnade jag på ett halvt Sommarprogram. (Resten lyssnade jag på när jag kom hem.)


Vid elvatiden så kom jag tillbaka hem igen, och precis då så började det att dugga. Sen satte det igång att regna mer och mer, och nu, när klockan är tolv, så regnar det ganska så ordentligt. Så jag hade ju en himla tur när jag var ute, och gick verkligen ut i rätt tid.


Borzko hade gått iväg till gymmet när jag kom hem. Jag höll på och fixade och plockade med lite allt möjligt när jag kom hem. Och sen så blev det lite lätt lunch och en fika vid halvtolvtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0