Dagens Dagbok - Lördagen den 6 september 2008 - Kvällen.

Vid sextiden så tog Borzko och jag en sväng till Centrum. Handlade två fulla plastkassar med matvaror, och så lite gott att äta till kvällen förstås.


Sen vid sjutiden så satte sig Borzko inne i sovrummet för att titta på landskampen i fotboll mellan Sverige och Albanien.


Själv så började jag läsa i en ny bok: "Skumtimmen" av Johan Theorin.


När fotbollen sen var slut så tittade Borzko och jag på en dvd-film. Och det blev den fjärde Varg Veum-filmen: "Fallna änglar".


Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås som vanligt också.


När Jimmy sen kom hem från sin kompis, så satt vi alla tre i vardagsrummet och pratade en stund. Jimmy gick sen in på sitt rum för att så småningom sova rätt så tidigt, eftersom han ska jobba extra i morgon också.


Borzko läste sen återigen i sin bok. Och jag varvade datorn med boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0