Dagens Dagbok - Måndagen den 29 september 2008 - Kvällen.

Jag satte mig sen uppe i vardagsrummet tillsammans med min dator och min bok. I datorn blev det som vanligt: bloggning, bloggläsande, och nyhetsläsande. Och boken jag läste i var: "Patient 67" av Dennis Lehane.


Borzko kom hem från jobbet vid kvart över sex. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. När han var klar så gjorde han mig sällskap uppe i vardagsrummet, och så läste han i sin bok.


Vid kvart över sju så blev det en kvällsfika och en kvällsmacka i köket, för oss alla tre, och en pratstund fram till åttatiden.


Klockan åtta så gick Jimmy in på sitt rum igen, och satte sig framför datorn. Jag satte mig uppe i vardagsrummet för att titta och framförallt lyssna på "Idol". Borzko satte sig också i vardagsrummet, och han läste i sin bok.


När "Idol" är slut, så blir det nog sängen och boken fram till sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0