Dagens Dagbok - Onsdagen den 17 september 2008 - Kvällen.

Efter middagen så höll jag på och plockade och fixade med lite här hemma. Varvade med datorstunder förstås också. Och läste även lite i min bok.


Jimmy satt mest på sitt rum med datorn, teven, tevespelet, och musiken.


Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Sen när han var klar så gick han och la sig för att sova, för nu var det hans "tur" att ha ont i huvudet.


Jag har ju haft ont i huvudet i fyra dagar, men i dag så var huvudvärken äntligen över. Men tydligen så har jag givit den till Borzko i stället, för han kom hem från jobbet med jätteont i huvudet.


Klockan åtta så gick jag upp till vardagsrummet, och så tittade jag på "Idol".


Efter att "Idol" var slut så blev det en kvällsfika i köket tillsammans med Jimmy.


Nu blir det sängen och lite bokläsning innan det är sovdags.


Kommentarer
Postat av: Jennyz

Vad tyckte du om den damen i idol som försökte sjunga på engelska och sen försökte hon sjunga främling?.. haha!

2008-09-17 @ 22:37:21
Postat av: Bim

---> Jennyz: Antingen så var hon helt knäpp, eller så spelade hon bara. ;-)

2008-09-18 @ 15:27:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0