Dagens Dagbok - Onsdagen den 24 september 2008 - Kvällen.

Vid kvart över sex sen så stack Jimmy iväg med min bil. Han skulle möta upp med en kompis, och sen så skulle dom iväg hem till en annan kompis.


Jag flyttade upp till vardagsrummet med min dator då, och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade jag först på: "Idol", och sen på: "Oskyldigt dömd", båda på TV4.


Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden i dag också. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Jimmy kom hem vid halvtiotiden. Sen så satt han på sitt rum framför datorn.


Jenny var hos Jocke i Södertälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0