Dagens Dagbok - Söndagen den 28 september 2008 - Eftermiddagen.

Jenny och jag fortsatte sen att sitta i köket och slöa. Vi satt med våra datorer, och vi pratade.


Vid ettiden så kom Borzko hem från gymmet, och då gjorde han oss sällskap i köket också.


Sen vi tvåtiden så gick Jenny och jag iväg till Centrum. Vi gick och köpte oss varsin cappuccino på McDonalds först, och så gick vi omkring utomhus i solen och tittade, fikade, och pratade.


Efter en stund så gick vi mot tunnelbanan och så mötte vi upp med Jocke och Tindra som kom från Södertälje.


Och efter bara en liten stund till, så kom Jimmy med tunnelbanan, från jobbet, från Arlanda, och från Köpenhamn!


Vi gick alla runt i Centrum lite, och så köpte Jenny och Jocke en födelsedagspresent eftersom dom skulle iväg på ett födelsedagskalas senare.


Sen så gick vi alla fem hem. En pratstund med Borzko blev det en kort stund, och sen så åkte han iväg hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jag, Jimmy, Jenny, Jocke, och Tindra spelade ett parti Memory. Och efter det så blev det middag från vår lokala pizzeria på vår gata. Jag åt en pastasallad med räkor.


Vid femtiden sen så åkte Jenny, Jocke, och Tindra iväg mot födelsedagsfirandet som dom skulle till.


Jimmy satte sig då på sitt rum vid datorn. Jag höll på och fixade med lite här hemma, och sen så satte jag mig med datorn i köket.


Några bilder från eftermiddagen kommer i ett separat inlägg strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0