Dagens Dagbok - Tisdagen den 16 september 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund.


Sen så gick jag mot Centrum och till T-banan och så åkte jag in mot stan. Åkte till Skanstull, och tog sen bussen upp till Södersjukhuset.


Eftersom jag var alldeles för tidig, så gick jag och satte mig och fikade en stund först.


Sen så gick jag till Mammografi-avdelningen och genomgick röntgenundersökningen av mina bröst. Allt gick bara bra, och svaret kommer om cirka tre veckor.


Åkte sen hem när jag var klar. Kom hem vid strax före fem, och strax efteråt så kom Jimmy hem från jobbet.


Vi åt middag då på en gång, och det blev även en fika och pratstund. Sen efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Kommentarer
Postat av: vivan

Skönt att ha det gjort...förstår inte de som inte går och gör undersökningen...likaså cytologprovet...kramiz:)

2008-09-16 @ 19:57:17
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Vivan: Jag håller verkligen med. Suveränt att få bli kallad både till mammografi och cellprovstagning.

2008-09-16 @ 20:04:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0