Dagens Dagbok - Tisdagen den 2 september 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit hemma från jobbet i dag också, och vilat upp sig efter sin olycka i går.


Jag höll på och fixade och plockade med lite allt möjligt när jag kom hem. En fika och en pratstund med Jimmy blev det också. Och även en stund vid datorn.


Sen tog Jimmy och jag en sväng till Centrum. Handlade bara några smågrejer, och postade brev.


Vid fyratiden sen så åt vi middag. Efter det så satt vi båda två med våra datorer en stund.


Sen vid halvsextiden så åkte Jimmy iväg (i min bil), för att vara med på ett möte på jobbet mellan sex och åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0