Dagens Dagbok - Tisdagen den 23 september 2008 - Kvällen.

Jag satte mig sen uppe i vardagsrummet och läste lite i min bok.


Jimmy kom hem från jobbet/uppkörningen/mötet vid halvsjutiden. Efter en pratstund så duschade han sen och gjorde sig i ordning.


Efter det så satte sig sen Jimmy på sitt rum framför datorn.


Jag satt i köket och varvade datorn med boken.


Klockan åtta sen så gick jag upp till vardagsrummet igen, och satte igång teven. Och en timmes tevetittande blev det, och på "Idol".


Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Och sen så blev det fotboll på teve för honom.


Vid niotiden blev det en kvällsfika i köket.


Och nu så blir det sängen och boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0