Dagens Dagbok - Tisdagen den 30 september 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet som vanligt. Och sen höll jag på här hemma precis som vanligt också. Plockade och fixade med lite allt möjligt. Satt lite vid datorn också.


Sen så satte jag mig och läste en stund, och läste ut boken: "Patient 67" av Dennis Lehane. Recension kommer i ett separat inlägg som vanligt.


Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Och då åt han och jag middag tillsammans. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Efter det så gick vi iväg en sväng till Centrum, och till Telia-butiken, för Jimmy skulle köpa sig en iPhone. Tyvärr så hade dom datorstrul på Telia, så dom kunde inte få fram nya telefonnummer och annat, så det gick inte att genomföra köpet i dag, för klockan var ju närmre sju och stängningsdags då. Så Jimmy får gå dit i morgon och fixa allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0