Dagens Dagbok - Tisdagen den 9 september 2008 - Kvällen.

Lugn och skön kväll blev det som alltid. Jag tog min dator och satte mig inne hos Jimmy på hans rum en stund. Han satt vid datorn, och han röjde även lite på sitt rum. Och jag satt med min dator.


När Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden, så tog Jimmy och jag en kvällsfika i köket medans Borzko åt middag, och så satt vi och pratade en stund.


Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Jimmy satte sig åter vid datorn på sitt rum. Och jag satte mig med datorn i köket.


Ska nog snart lämna köket och datorn, och istället gå och lägga mig och läsa i min bok. Jag ska försöka att somna tidigt i kväll. Jag har så ont i halsen, vaknade med det i morse, så jag tänkte försöka att kurera mig med sömn.


Kommentarer
Postat av: Angela

Usch då! Hoppas att det inte blir värre! Kram

2008-09-09 @ 21:38:04
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Nej, inte värre i dag! :-D

I och för sig inte bättre heller... :-(

Kram!

2008-09-10 @ 15:01:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0