Dagens Dagbok - Torsdagen den 18 september 2008 - Kvällen.

Jimmy kom hem från jobbet strax efter halvsju. Borzko kom hem från jobbet strax efteråt, vid kvart i sju. Dom åt då middag båda två, och jag tog en fika samtidigt med dom. Sen så satt vi i närmare en timme och pratade i köket.


Vid åttatiden så duschade dom båda två, en i taget givetvis, och gjorde sig i ordning. Sen så satte sig Jimmy på sitt rum framför datorn. Borzko tittade på lite sport på teven i sovrummet.


Jag satte mig uppe i vardagsrummet och så tittade jag på "Idol".


Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok en stund innan det är sovdags.


Och i morgon så är det då alltså fredag igen! Wiieee!!!! ;-D

Kommentarer
Postat av: Snurran

Utmaning hos mig, titta! kram

2008-09-19 @ 18:07:04
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Okej! :-D KRAM

2008-09-19 @ 18:48:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0