Dagens mat, måndagen den 15 september 2008.


Frukosten åt jag vid sjutiden på jobbet som vanligt. Och som jag i princip alltid äter då, så blev det två stycken wasa sport plus knäckebrödssmörgåsar. På dom så hade jag kavli mildost. Och på den ena hade jag gul paprika, och på den andra hade jag röd paprika.




Lunchen åt jag vid niotiden som vanligt. Och som nästan alltid så blev det nästan bara mat från vår salladsbuffé. På tallriken ligger först en vegetarisk biff som inte är från buffén. Sen så är det: blandad vetesallad, sparris, avocadobitar, mangobitar, tzatziki, rivna morötter, och basilikadressing.




På vår fikarast vid halvettiden så åt jag en banan och ett äpple.




Till middag i dag så drack jag en naturdiet smoothie måltidsersättningsdryck.




Till kvällsmål så blev det fyra stycken kanelknäckemackor, utan någonting på.




(Dryck under dagen har som vanligt varit: kaffe, te, fun light, och så vatten förstås.)

(Klicka på bilderna så blir dom större.)

Kommentarer
Postat av: Angela

Knäckebröd är mums! Jag vågar knappt äta det längre för jag har så svårt att sluta innan paketet är slut ;-)

2008-09-15 @ 21:12:52
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Hahaha! Sant faktiskt! Jag skulle lätt också kunna sätta i mig ett paket! ;-)

2008-09-15 @ 21:19:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0