Det här blev dagens mat- och dryckintag, onsdagen den 10 september 2008.


Frukosten blev exakt som den i går och i förrgår. Alltså två stycken wasa sport plus knäckebrödssmörgåsar med kavli mildost och gul och röd paprika på. Samma fotografi är det också, för jag glömde även den här morgonen att ta kort.




Lunchen blev inte exakt som i går och i förrgår, men väldigt lika. Jag åt bara från salladsbuffén i dag också. På dagens tallrik ligger: rivna morötter, basilikadressing, blandad vetesallad, gröna sojabönor, kikärtor med rödlök, sockerärtor med rödlök, marinerad paprika, marinerad aubergine, soltorkade tomater, och keso med rödlök.




Till eftermiddagsfikat på jobbet så blev det fyra stycken plommon. En av arbetskamraterna har plommonträd i sin trädgård, och hon brukar vara snäll och ta med och bjuda oss. (Godiset i bakgrunden har en annan snäll arbetskamrat tagit med och bjudit på, men dom åt inte jag av.)




TIll middag i dag så blev det en måltidsdryck, Naturdiet Smoothie. Ett äpple till åt jag också.

         


(Inget kvällsmål i dag.)

Kaffe, te, fun light, och vatten har jag druckit massor av under både dagen och kvällen.

(Klicka på bilderna så blir dom större.)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Funkar det med måltidsdryck?

2008-09-11 @ 06:22:04
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Jag gillar måltidsersättningsdryckerna. Dom är goda, och man vet att man får i sig alla vitaminer, mineraler och så.

2008-09-11 @ 16:28:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0