Det här har jag ätit och druckit i dag, måndagen den 8 september 2008. (Uppdaterad)


Till frukost på jobbet, vid sjutiden, blev det som vanligt två stycken Wasa Sport Plus knäckemackor, med Kavlis mildost på, plus paprikastrimlor. (Bilden tagen vid ett tidigare tillfälle, för jag glömde att fota i morse.)




Till lunch, vid niotiden, blev det nästan bara från salladsbuffén. Det enda som inte är från salladsbuffén är en vegetarisk morotsbiff uppe till vänster. Förutom morotsbiffen så har jag på tallriken: rivna morötter, basilikadressing, blandad vetesallad, sockerärtor med rödlök, sparris, kikärtor med rödlök, och kesoblandning.




Till fikat på jobbet, vid halvettiden, så åt jag en Bärry lättyoghurt.




Lite extra "mellanmål" vid tretiden. En brustablett Alvedon på grund av huvudvärk. En brustablett C-vitamin. En multivitamineraltablett. En Glukosaminkapsel på grund av min Artros.




Till middag, vid femtiden, så åt jag cirka 150 gram vegetariska morotsbiffar plus cirka 150 gram kronärtskockor i vitlök och olja.




Under dagen och kvällen så har jag också druckit vatten, fun light, te, och kaffe.

(Klicka på bilderna så blir dom större.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0