Det var länge sen som jag gjorde en sån här onödig lista! ;-D


Den här listan hittade jag i Jennys Blogg. Och eftersom det var länge sedan som jag gjorde någon lista, och den såg lite kul ut, så gjorde jag den. Häng gärna på och gör den ni också! Skriv i mina kommentarer om ni gör den, så jag kan gå in och läsa.

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Varje gång som jag går förbi en.
Gnälla: Ja, det händer nog lite då och då.
Skrika: I princip aldrig.
Sova: Sex timmar per natt.
Ha ångest: Jo, tyvärr så har jag nog det ibland.
Skada dig själv med flit: Nej, aldrig, och har aldrig gjort.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, och har inte gjort det förr heller.
Drömma mardrömmar: Väldigt sällan.
Drömma sexdrömmar: Väldigt sällan.
Ta droger: Aldrig, inte ens alkohol.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är bara som jag är. Ibland annorlunda, och ibland som alla andra.
Klä dig i svart: Jag har alltid bara svarta kläder, utom jeansen som oftast är mörkblå.
Gå i skolan: Nej, men jag jobbar i en skola.
Ha sex: Ja, jag är ju gift, så det brukar jag så klart ha.

VEM:
Saknar du:
Jenny, för hon är hos Jocke.
Vill du döda: Absolut ingen.
Rörde dig sist: Jimmy.
Vill du slå: Ingen.
Kysste dig sist: Borzko.
Vill du kittla: Ingen.
Kramade du sist: Jimmy.
Vill du prata med: Min farbror som är död, och som jag ärvde en massa pengar av. Jag skulle vilja kunna tacka honom...
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg, brukar inte skrika. Kanske Borzko någon gång när vi grälade.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Kommer faktiskt inte ihåg.
Vill du bli galet full med: Ingen, för jag dricker inte alkohol.
Gjorde dig riktigt glad senast: Jenny, när vi var i stan i går.
Fick du sms från senast: Borzko.
Ringde dig senast: Jenny.
Är vackrast på jorden: Jimmy och Jenny.

HAR DU:
För många vänner: Nej.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Ja, lite ibland.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Artros.
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Jag bleker det.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: I näsan och i naveln.
Egen dator: En liten LG laptop.
Bra självförtroende: Njae, inte speciellt.
Kysst någon: Ja, självklart.
Haft sex: Ja, uppenbart, eftersom jag har två barn! ;-)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, det har jag, både till Jimmy och Jenny. (Borzko har jag inte pratat med i dag, annars så hade jag sagt det till honom också.)
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja, när jag var ung.
Stulit någonting: Nej.
Lämnat landet: Ja, många gånger.
Tuttat eld på nått: Nej.
Gjort något olagligt: Ja, men bara "småsaker", typ fortkörning, nerladdning, och sånt.


HUR:
Går du: Snabbt.
Svarar du i telefonen: Det beror på vem det är. Oftast: "Britt-Marie".
Fördriver du tiden: Jobba, vara med familjen, läsa böcker, blogga, se på film, fixa hemma, promenera, sitta med datorn, fotografera, prata i telefon, med mera.
Tjänar du pengar: Jobbar som mattant i Hagsätraskolan.
Ofta diskar du: Nästan aldrig, för vi har diskmaskin.
Ofta städar du: Vi städar en gång i veckan.
Många stör du dig på: Ett par stycken kanske...
Ofta träffar du din familj: Borzko och Jimmy varje dag. Jenny kanske någon gång i veckan. Mina föräldrar kanske ett par gånger i månaden.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är mig själv.
På gud: Nej.
Att folk tycker om dig: Ja, det hoppas jag.
På ett liv efter detta: Nej, troligtvis inte.
Att du kommer leva länge: Ja, det tror jag.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tog med denna "hem" till mig :)

2008-09-08 @ 20:24:23
URL: http://www.morgonsol.com
Postat av: Bim

---> Petra: Kul! Då ska jag kolla in din också! :-)

2008-09-08 @ 20:28:17
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tycker det är kul att läsa andras listor. Jag fyller i den också.



BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Ja, flera gånger om dagen

Gnälla: Haha ja det är jag ganska duktig på

Skrika: Bara när jag ser spindlar, eller blir riktigt upprörd

Sova: Ja, jag sover varje natt

Ha ångest: Ja, mer eller mindre i olika perioder

Skada dig själv med flit: Nej verkligen inte

Ta mediciner du inte borde ta: Nej

Drömma mardrömmar: Flera gånger i veckan

Drömma sexdrömmar: Det händer

Ta droger: Nej är emot droger (knark)

Försöka vara annorlunda: Nej, jag är som jag är

Klä dig i svart: Jag har alltid svarta byxor

Gå i skolan: Ja på distans

Ha sex: Ja



VEM:

Saknar du: Farfar (brukar längta efter mormor också, men hon lever)

Vill du döda: Det är olika, ibland vill jag ta död på alla jäkla katter som skiter och gör rivmärken på bilen, ibland är det någon annan som jag vill ta ihjäl. Men det brukar gå över ganska snabbt :) Annars hade jag gärna sett att alla mördare, pedofiler och andra otäckingar försvann från vår jord

Rörde dig sist: Min sambo

Vill du slå: Några politiker, några läkare som jag haft, min sambos mamma och syster.. ;)

Kysste dig sist: Min sambo

Vill du kittla: Ingen

Kramade du sist: Min sambo

Vill du prata med: Farfar

Skrek du på sist: Ingen, jag blev bara rädd och skrek

Vill du vara som: Oftast mig själv, men ibland skulle jag inte ha något emot att se ut som någon av de vackra kvinnorna man ser i tidningar

Sårade dig sist: Min sambo

Vill du bli galet full med: Mattias (min kompis)

Gjorde dig riktigt glad senast: Min systerdotter

Fick du sms från senast: En kompis

Ringde dig senast: Min kusin

Är vackrast på jorden: Min sambo och mina syskonbarn



HAR DU:

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: Nja, jag har blivit förföljd under en längre period av en äldre man, han kan även ibland köra förbi här där jag bor.

Tvångstankar: Ja ibland

Någon annan psykisk sjukdom: Nej

Någon fysisk sjukdom: Astma, allergier

Någon skada: Ja

Färgat håret: Varann månad färgar jag håret mörkare

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Nej

Egen dator: Delar med sambon

Bra självförtroende: Ibland

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja.

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: Ja (3st badkulor på Åhlens när jag gick i åttan, haha kan fortfarande få lite ångest över det)

Lämnat landet: Ja

Tuttat eld på nått: Nej

Gjort något olagligt: Ja men inget allvarligt





HUR:

Går du: Snabbt

Svarar du i telefonen: Josefin, ser jag att det är min mamma eller sambo så blir det oftast ett "hej"

Fördriver du tiden: Studerar, umgås med sambon, familjen, promenerar, ser på film, åker någonstans över dagen

Tjänar du pengar: Nja

Ofta diskar du: Varenda dag, ibland fler gånger

Ofta städar du: Nästan varje dag

Många stör du dig på: Ja många

Ofta träffar du din familj: Min smabo varje dag(om han inte åker iväg på någon afärsresa),annars är det väl någon/några gånger i veckan när det gäller resten av familjen



TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja. Är inte alla något?

På gud: Ja

Att folk tycker om dig: Ja min familj och mina vänner, men inte mina grannar... Jag tror att det finns en hel del som inte tycker om mig

På ett liv efter detta: Ja jag brukar tro det, jag hoppas verkligen att det är så

Att du kommer leva länge: Ja det hoppas jag



2008-09-09 @ 11:27:48
Postat av: Bim

---> Josefin: Jättekul att du också gjorde den! Trots att du inte har en egen blogg! Det går ju alldeles utmärkt att göra det via kommentarerna också! :-D

2008-09-09 @ 14:43:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tycker att det är kul att fylla i listor (precis som du skriver, trots att jag inte har en egen blogg). Sedan är det kul att läsa andras listor. Du får gärna ha fler :)



Kram

2008-09-09 @ 18:19:08
Postat av: Bim

---> Josefin: Kul att du gillar när jag har listor! Jag känner mig ibland lite barnslig när jag håller på med sånt! ;-) Men jag tycker det är roligt, och jag gillar också att läsa andras listor! :-)

2008-09-09 @ 18:23:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0