Dagens Dagbok - Torsdagen den 25 september 2008 – Eftermiddagen + Kvällen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade lite här hemma en stund, och satt också lite vid datorn.

Jag åkte sen hemifrån vid kvart över tre, för att hämta upp Jenny på McDonalds i Västberga klockan halvfyra. Och sen så åkte vi mot Kungens Kurva.

Först så åkte vi till Heron City och gick in på MediaMarkt och kollade lite. Efter en stund så kom Jocke dit direkt från jobbet.

Sen efter en stund så åkte vi bort till IKEA, och så mötte vi upp med Jimmy som kom dit med bussen direkt ifrån jobbet.

Vi gick direkt upp till Restaurangen, och så bjöd jag alla på middag.

När vi hade ätit klart, och fikat, så gick vi runt och plockade ihop det vi skulle köpa. Jag köpte bara några småsaker, som kommer på bild i ett separat inlägg.

Jenny och Jocke köpte också bara lite smågrejer.

Sen så åkte vi bort till MediaMarkt i Heron City igen. Och så köpte Jenny och Jocke en 42 tums LG lcd-teve. Jättefin och jättebillig var den.

Vi fick in den stora kartongen i bilen, men då var det bara plats för två att sitta i bilen. Så Jimmy körde, och Jocke åkte med honom i bilen, och så åkte dom till Södertälje.

Jag och Jenny satte oss på bussen och åkte också till Södertälje.

När vi kom fram så fikade vi, och höll ju självklart på och fixade med den nya teven.

Sen vid kvart över åtta så åkte Jimmy och jag hem till Farsta.

Vi kom hem vid kvart i nio. Borzko var då hemma. Han hade kommit hem redan vid halvsextiden i dag. Ätit middag förstås, duschat och gjort sig i ordning, och sen tittat på teve.

När Jimmy och jag kom hem så duschade han och gjorde sig i ordning. Sen så packade han sina grejer inför sin resa i helgen.

Nu har Borzko gått och lagt sig för att sova. Han ska jobba extra i morgon på sin lediga dag, och ska gå upp klockan fyra.

Jimmy har gått in på sitt rum för natten. Han ska upp halvfem i morgon bitti.

Jag blir väl sittande här ett tag till innan jag går och lägger mig.

Några fotografier från eftermiddagen och kvällen kommer om en stund i ett separat inlägg.

Och i morgon så är det fredag! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer
Postat av: Maria, kiruna

vad trevligt med shopping. Har igna pengar just nu så kan inte köpa något väntar ännu på besked från csn om pengar så hoppas man får några.

2008-09-25 @ 21:44:09
URL: http://silverdreams.blogg.se/
Postat av: Therése

Lyssnar du på Blind guardian? Deras låt "Lord of the rings" samt "The Bard song" tror jag att du skulle gilla faktiskt. Speciellt med tanke på att du gillar Sagan om ringen och rock.

2008-09-25 @ 21:45:19
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Bim

---> Maria, Kiruna: Ja, det är alltid trevligt med shopping! ;-D

2008-09-25 @ 21:49:48
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Therése: Nej, den gruppen och/eller låten har jag inte hört talas om. Men jag ska kolla upp den på YouTube! :-)

2008-09-25 @ 21:50:34
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Jenny Kullin

Tack för allt idag älskade mammsi !!!!!

2008-09-25 @ 22:01:42
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jenny "Tufsan" Kullin: Tack själv för en trevlig och mysig eftermiddag och kväll! :-D

2008-09-25 @ 22:06:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0