Utmaning!


Jag har blivit utmanad av min jobbarkompis Snurran som har bloggen filojokus funderingar.

Här är mina svar:


5 saker i min frys:
Bröd, istärningar, matlådor, frysta färdigrätter, vegbiffar.


5 saker i min kyl:

Minimjölk, lättvaniljyoghurt, ägg, naturdiet-smoothie, saltgurka.


5 saker i min garderob:

Blåa Jeans, svarta toppar, svarta strumpor, svarta behåar, svarta trosor.


 5 saker i mitt badrumsskåp:
 Parfym, mascara, kajal, klocka, radio.

Jag har läst liknande listor på flera andra bloggar den senaste tiden, så jag lägger till några fler saker därifrån!

5 saker i min handväska:
Mobiltelefon, digitalkamera, plånbok, nyckelknippa, lypsyl.


5 saker i mitt skafferi:
Sportknäcke, kanelknäcke, fiberhavregryn, fun light appear, micropopcorn.

5 människor som är viktiga för mig:
Jimmy, Jenny, Borzko, Mamma, Pappa.

5 saker som är viktiga för mig:
Datorn, mobiltelefonen, lypsyl, böckerna, bilen.


5 personer som jag utmanar vidare:

Jenny, Therése, Josefin, Sanna, Jocke och alla andra som vill! (Skriv i kommentarerna om ni gör listan!)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vet du någon bra sajt där man kan ladda ner gratis blinkningar för MSN?

2008-09-20 @ 15:40:00
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Nej, jag har faktiskt ingen aning. Jag använder MSN mycket, men däremot inte blinkningar.

2008-09-20 @ 15:43:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Nu har jag svarat så gott jag kunde ;-D

2008-09-20 @ 20:54:35
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Kul att du hängde på dom också! :-D

2008-09-20 @ 22:33:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad kul att jag blivit utmanad! :)



5 saker i min frys:

Isbitar, kycklingburgare, Findus pizza, korvbröd och min sambos träningsskor i en plastpåse (brukar lägga in dom efter att han varit och tränat..) :)





5 saker i min kyl:

Cholkad med nötter i (min sambos, den finns kvar eftersom jag inte tål nötter, annars hade jag ätit upp den för länge sedan), ost, laktosfri mjölk, laktosfri grädde och svartvinbärssaft





5 saker i min garderob:

Svarta byxor, myströja, Hello Kitty nattlinne, stickad polotröja och ett svart linne med en krona på





5 saker i mitt badrumsskåp:

Tandtråd, tandkräm, tvål, hårfärg och salvor



5 saker i min handväska:

Nässpray, astmaspray, mobil, plånbok och lypsyl





5 saker i mitt skafferi:

Pajdegsmix, popcorn, kryddor, socker, mjöl



5 människor som är viktiga för mig:

Min sambo, mamma, pappa, syskon, syskonbarn



5 saker som är viktiga för mig:

Medicin, mobil, sängen, datorn och min förlovningsring



2008-09-20 @ 22:52:47
Postat av: Bim

---> Josefin: Vad kul att du hängde på och gjorde listan du också! Jag fick faktiskt veta lite nytt om dig nu! :-)

2008-09-20 @ 22:59:25
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det var bara roligt att göra listan!

Jag blev så glad när jag såg mitt namn bland dem du utmanade :)

2008-09-21 @ 17:08:24
Postat av: Bim

---> Josefin: Jag ska försöka komma ihåg att alltid utmana dig! Men det är lätt att glömma bort dig, eftersom du inte har någon blogg. Men glömmer jag att skriva dig, så känn dig alltid utmanad ändå! ;-D

2008-09-21 @ 17:36:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0