Dagens Dagbok - Fredagen den 17 april 2009 - Kvällen.

Jimmy och jag kom hem vid åttatiden. Jimmy satte sig då på sitt rum, framför datorn. Jag höll på fixade med lite allt möjligt här hemma, och jag satt också lite vid datorn.


Borzko kom hem från jobbet vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.


Vid halvtiotiden så satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet, och så tittade vi på en film. Det blev actionfilmen. "Wanted". Recension på filmen kommer i ett separat inlägg som vanligt. Åt och drack en massa gott till gjorde vi också.


Filmen var slut vid halvtolvtiden. Jimmy gick då ner till sitt rum. Och Borzko gick och la sig för att sova, för han var trött. Själv så satt jag kvar i vardagsrummet med datorn i knäet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0