Dagens Dagbok - Söndagen den 19 april 2009 - Morgonen + Förmiddagen + Första halvan av Eftermiddagen. (Med två fotografier).

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse också. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp klockan nio, och Jimmy gick upp klockan tio, och båda genomgick förstås sina morgonbestyr. Frukost, fika, och en pratstund i köket blev det också. Sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna även i dag. Och jag lyckades inte komma ut på någon promenad i dag heller... Alldeles för kallt...


Jag höll sen på och fixade mina texter till kören. Ändrade, skrev ut, och satte in i min pärm. Läste bloggar och nyheter i datorn. Och höll på med diverse hushållsbestyr här hemma.


Vid tolvtiden så kom min Mamma och Pappa förbi. Dom skulle ut på en promenad, och gick förbi för att säga Hej. Jag bjöd förstås in dom på en fika. Och dom satt här i lite drygt en timme och fikade och pratade.





Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Och strax efter så gick mina föräldrar iväg ut på sin promenad.


Jag fortsatte sen med att hålla på här hemma med lite allt möjligt. Och varvade med datorstunder.


(Veckans tulpaner blev rosa.)







Nu ska vi strax åka iväg hem till Jenny och Jocke i Tumba! :-D


Kommentarer
Postat av: Snurran

Fina tulpaner!

2009-04-19 @ 19:13:37
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag brukar inte köpa rosa så ofta. Oftast blir det blandade buketter. Men det är kul att variera lite också! ;-)

2009-04-19 @ 19:18:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0