För Arkivet - "Twitter" - Vecka 15 - 06/04 - 12/04 2009.


För Arkivet - "Twitter" - Vecka 15 - 06/04 - 12/04 2009.

En arbetsdag kvar, och sen så är jag ledig i fem dagar! Åh, vad det ska bli skönt! :-D

Nu ska jag iväg till Tandläkaren för att laga en tand som jag har tuggat sönder lagningen på... :-(

Njuter av kvällen och vetskapen om att jag har fem dagars ledighet framför mig! Sitter och läser i en bra bok, och äter chips! :-D

I morgon så är jag ledig, och ska in till stan och ha en heldag med Jenny! Vi ska shoppa, fika, prata, luncha, kramas, och promenera! :-D

GLAD PÅSK !! :-D

På väg hem från stan nu... Nio timmar sen jag åkte i morse... Puh! Väldigt trevlig dag!

Sitter i soffan nu, helt slut efter nio timmar i stan... Och väldigt ont av artrosen i mina tår och fötter efter allt skoprovande och gående

Men det var en jättetrevlig dag! Med både Jenny och Jimmy! Och mycket shoppande! Lunch och fika blev det förstås också! Bilder kommer! ;-D

Nu ska vi se på en film! Har inte sett en film här hemma på över tre månader! (Men jag såg en film på bio för en månad sen.) :-D

Underbart väder här i dag också! Nu ska jag ge mig iväg ut på en promenad i solen! GLAD PÅSK på er allihopa! :-D

Nu ska jag gå och handla mat, och sen så ska jag bjuda mina föräldrar på påskmiddag hemma hos dom. GLAD PÅSK! :-D

Hemma igen från Mamma och Pappa efter en trevlig eftermiddag och kväll med middag, fika, promenad, och kortspel. :-D

Kolla gärna in i min blogg, (http://bim.blogg.se/), där finns arton fotografier från i dag. :-D

Strålande sol här i dag igen! Strax blir det en lång promenad i dag med. Och i dag så ska jag för en gångs skull få sällskap av Borzko! ;-D

Nu ska jag, Borzko, och Jimmy åka iväg på Påskmiddag hos Borzkos Mamma Dragica i Hallunda! :-D

Kollar på "Robinson" som jag spelade in i går, och äter chips och smågodis! ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0