Dagens Dagbok – Fredagen den 7 augusti 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Sen så satt jag större delen av resten av eftermiddagen, på balkongen med boken och datorn.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden i dag. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Och sen så stack vi båda två iväg en sväng till centrum.

 

Först så var vi inne på Phone House. Jimmy tittade lite på bluetooth, men köpte ingen i dag Och jag pratade lite med personalen om kameran i min nya mobil, som jag inte är riktigt nöjd med. Det blir suveräna fotografier när jag inte tar med blixt. Men det blir jättedåliga kort när jag tar med blixt…

 

Sen så gick vi till Burger King och åt middag. Jag åt en vegetarisk varm macka.

 

 

Efter det så gick vi till Systembolaget där Jimmy köpte öl.

 

Och slutligen så gick vi till Hemköp, där jag först hämtade ut två bokpaket, och sen så handlade vi några kassar med matvaror.


Väl hemma igen så höll jag på och plockade och grejade med lite allt möjligt här hemma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0