Dagens Dagbok – Fredagen den 7 augusti 2009 – Kvällen.

 

Sen så satte jag mig återigen på balkongen, med boken och datorn. Jimmy satte sig framför datorn på sitt rum.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, duschade, och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig också uppe på balkongen, och läste i sin bok.

 

Vid halvniotiden så flyttade jag in från balkongen, och in till vardagsrummet, med min bok och min dator.

 

Borzko gick och la sig för att sova vid halvniotiden. Han ska jobba extra i natt och i morgon, och ska gå upp klockan halv tre i natt…

 

Jimmy gick också och la sig sen, vid halvtiotiden, för han fick för sig att han ska följa med Borzko i natt i lastbilen, så han ska också gå upp halvtre…

 

Jag läste ut min bok: ”Somliga linor brister” av Varg Gyllander. (Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg).

 

När jag hade läst ut boken, så satte jag igång en dvd-film, och det blev ”The day the earth stood still. (Recension kommer även här i ett separat inlägg).

 

Sen när filmen var slut, så satt jag med datorn resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0