Dagens Dagbok – Fredagen den 7 augusti 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med ett fotografi).

 

I morse så larmade mobilen klockan halvsju, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn under tiden. Höll sen på och plockade med lite allt möjligt här hemma, packade min badväska, och satt också lite med datorn.

 

Strax före nio sen så tog jag bilen, och så åkte jag först till centrum. Gick till Hemköp och var där när dom öppnade, för jag hade ett bokpaket där som jag ville hämta ut, och ha med mig till badet.

 

Åkte sen till Farstastrandsbadet, och var där vid strax efter nio.


Sen så satt jag och läste min bok i nästan två timmar. Solade förstås under tiden, och njöt av den underbart sköna dagen.

 

Vid elvatiden sen så kom mina föräldrar dit, och då la jag förstås undan min bok. Vi pratade, solade, fikade, åt glass, badade, och njöt av det härliga vädret.

 


Runt ettiden sen så packade vi ihop våra grejer och gav oss iväg hemåt. Mamma och pappa promenerade hem till sig, och jag tog bilen hem till mig.

 

När jag kom hem så höll jag på och fixade med lite här hemma först en stund. Och sen så satte jag mig på vår övre balkong, med datorn, och med min nya bok: ”Somliga linor brister” av Varg Gyllander.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0