Dagens Dagbok – Lördagen den 8 augusti 2009 – Kvällen.

 

Borzko och jag fortsatte sen att sitta på balkongen, i den sköna och varma kvällen, och läsa i våra böcker.

 

Jimmy satt på sitt rum, framför datorn.

 

Borzko gick sen in och tittade på lite fotboll på teven.

 

Jimmy och jag tog en sväng till centrum, och handlade lite gott att äta till kvällen.

 

Borzko gick sen och la sig vid halvniotiden, även i kväll, för han ska jobba extra, även i morgon, och ska upp halvtre i natt igen…

 

Jimmy och jag satte sen igång en dvd-film, och det blev den fjärde X-Men-filmen: ”X-Men Origins – Wolverine”. Åt och drack en massa gott till gjorde vi också.

 

När filmen sen var slut, så gick Jimmy ner på sitt rum igen, och satte sig vid datorn. Jag satte mig lite med datorn en stund, och sen så började jag att läsa i en ny bok: ”Den sista dagen” av Caroline Giertz”.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur har den här sommaren varit? Plus o minus !

2009-08-09 @ 11:57:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lotta: Oj! Svårt att svara på sådär lite snabbt bara! Kanske gör ett inlägg om det! ;-)

2009-08-09 @ 15:05:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0