Dagens Dagbok – Onsdagen den 26 augusti 2009 – Eftermiddagen + Kvällen. (Med två fotografier).

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden.

 

Strax efteråt så åkte vi båda två iväg med bilen, och åkte till Lindvreten där Jenny går på kurs. Vi hämtade upp henne där vid halvfemtiden, och sen så åkte vi alla tre till Tumba.

 

Vi åkte till Willys, och där mötte vi upp med Jocke som kom från jobbet. Sen så handlade Jenny och Jocke en massa till Jockes 30-årsfest på lördag.

 

När vi var klara på Willys, så gick vi till McDonalds strax bredvid, och så bjöd jag alla på middag där.

 

 

Sen så åkte vi alla fyra hem till Jenny och Jocke. Och där fikade vi och satt och pratade en stund.

 

 

Vid halvåttatiden sen så åkte Jimmy och jag hem till Farsta igen.

 

Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund. Och sen så satte jag mig i köket med datorn.

 

Borzko jobbade sent i dag, och kom hem från jobbet vid niotiden.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

hahhaha, där kom dom där jälva händerna igen ;)

2009-08-26 @ 21:28:25
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jenny "Tufsan" Kullin: Hahaha! ;-D

2009-08-26 @ 21:32:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jenny är så snygg, den här bilden är verkligen jättebra på henne och hon klär verkligen i rött!!!! Jocke ska vara lycklig..;)

Kram Jennie

2009-08-27 @ 11:12:43
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jennie: Ja, Jenny är snygg! Förstår inte hur jag och Borzko har kunnat få en så snygg dotter! Och Jocke är nog lycklig! ;-)

Kram! :-D

2009-08-27 @ 15:50:06
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det är väl inge konstigt att ni fått en snygg dotter. Du är snygg du också! Ni är väldig lik varann. Sedan tycker jag att din man ser bra ut också ;-)



Kramar

2009-08-28 @ 08:22:46
Postat av: susanna

Ja precis som Josefin säger tycker jag också att du och Jennie är väldigt lika varandra! Det hade varit kul om du lade upp foton med er bredvid varandra när du ar lika gammal som Jennie är nu:)

2009-08-28 @ 14:57:03
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Tack! Vad du är snäll! Jag blir glad över dina ord! Kram! :-)

2009-08-28 @ 14:58:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Susanna: Tack! Jag kanske lägger upp kort så nån gång! En kul idé! Annars så kan du titta i min Nostalgi-Kategori, där finns det kort när jag är liten! :-)

2009-08-28 @ 14:59:24
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Lotta Th

Hej

Tack för din fina kommentar om min bok "Aldrig som hon". Eftersom jag googlar på den då och då, nyfiken som jag är, ramlade jag in på din sida.

Varm hälsning,

Lotta

2009-09-06 @ 19:31:45
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin





---> Lotta Th:



Hej!



Vad roligt att du skrev till mig här! Och jag tyckte mycket om din bok. Jag älskar dokumentärer, biografier, memoarer, och liknande, men tyvärr så är dom så ofta dåligt skrivna, trots att själva ämnet och handlingen är bra. Bara för att man har varit med om något i livet att skriva om, så är det ju inte säkert att man är bra på att skriva... Men din bok var verkligen bra skriven. Så både handlingen och skrivsättet var bra tycker jag.



Tack för läsupplevelsen!



Varma hälsningar från Britt-Marie i Bims Blogg.



2009-09-06 @ 19:38:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0