Dagens Dagbok – Onsdagen den 26 augusti 2009 – Dagens Jobb.

 

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Arbetsdagen började med sopning och torkning av golven i matsalarna. Efter det så blev det morgonfika och frukost klockan sju. Sen så var jag i diskrummet och tog hand om morgondisken. Och klockan nio så blev det lunch.

 

Efter min lunch och fika så åkte jag till vår annexskola där jag skulle vikariera för tredje dagen i rad, eftersom kollegan som jobbar där är sjuk.

 

Och sen så var jag där resten av dagen. Jag förberedde allt, serverade maten, diskade, och städade. För där är man ensam, och gör allting själv.

 

I dag serverades grönsakssoppa, mjukt skivat bröd, och skivad ost.

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Näe, är hon inte frisk ännu... :-/

2009-08-26 @ 21:33:53
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Nej... :-/

2009-08-26 @ 21:40:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0