Dagens Dagbok – Onsdagen den 5 augusti 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.

 

I morse så larmade mobilen klockan halvsju, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det som vanligt frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn. Jag höll sen på och plockade med lite här hemma, satt en stund vid datorn, och så packade jag min badväska.

 

Vid niotiden sen så tog jag bilen och så åkte jag iväg till Farstastrandsbadet. I dag när jag kom dit, vid strax efter nio, så var jag helt ensam på hela badet. Men sen började folk att komma, och till slut så var det mycket folk där i dag.

 

Jag satt sen och läste i min nya bok: ”Hypnotisören” av Lars Kepler, i lite drygt en timme.


Vid strax över tio sen, så kom min storasyster Anette dit. Och strax efteråt så kom min mamma och pappa dit.


Sen så satt vi alla där och solade, pratade, fikade, och umgicks i några timmar. Jag, Anette och Pappa badade också.

 

(Tyvärr så fotograferade jag ingenting i dag…)

 

Efter fyra och en halv timme på stranden, så åkte vi sen alla hem. Syrran åkte hem till sig. Och jag skjutsade mina föräldrar hem. Gick med dom upp, men stannade bara en kort stund, och sen så åkte jag hem.

 

När jag kom hem, vid tvåtiden, så höll jag på och fixade med lite här hemma en stund först. Sen efter det så satte jag mig på vår övre balkong. Läste mest i min bok, men satt också lite med datorn emellanåt.

 

Satt sen på balkongen resten av eftermiddagen och solade, läste, datoriserade, fikade, åt middag, och bara njöt av den sköna eftermiddagen.

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Kul att syrran var med på badet också!

2009-08-05 @ 22:10:56
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var jättetrevligt! Vi brukar ju inte träffas så jätteofta. Men den här sommaren så har vi faktiskt träffats flera gånger. Och det är ju faktiskt himla mysigt.

2009-08-05 @ 22:15:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0