Dagens Dagbok – Tisdagen den 25 augusti 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Och Jimmy var hemma även i dag när jag kom hem. Han var hemma från jobbet på grund av arbetsbrist i dag med.

 

Jimmy och jag tog en fika och en pratstund när jag kom hem.

 

Sen så gick jag iväg ut på en promenad. Gick mot Hökarängen och sen mot Farsta igen. Var ute i ganska så exakt en timme. En underbart skön och varm eftermiddag var det.

 

När jag kom hem igen så satte jag mig med månadens tråkigaste uppgift, la in räkningarna för betalning…

 

Sen så åt Jimmy och jag middag tillsammans, och det blev en fika och en pratstund till.

 

Efter middagen så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tråkigt att läsa om att Jimmy inte har stadigt jobb.

Men hoppas han hittar något rätt snart. Det går ju inte att planera något framåt när det är så. Hoppas det fungerar bra hemma för jag kommer ihåg de månader min son var hemma i väntan på att rycka in det var inte kul.

2009-08-26 @ 08:02:02
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, det är lite trist när han inte har jobb vissa dagar. Men det var väldigt länge sen nu som det var så. Och den här gången var det bara två dagar. I dag jobbar han. Men i vintras satt han ju hemma väldigt mycket... Hemma fungerar det bara bra.

2009-08-26 @ 14:16:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0