Dagens Dagbok – Tisdagen den 4 augusti 2009 – Kvällen.


Jag satte mig sen på balkongen i kvällssolen och läste ut min bok: ”I huvudet på Tony Parsons”, av Tony Parsons. Sen efter det så satt jag med datorn i knäet en stund. Vid åttatiden så flyttade jag in från balkongen, och in i vardagsrummet.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid åttatiden i dag, och Borzko ungefär vid halvniotiden. Dom åt båda två middag, och sen så duschade dom och gjorde sig i ordning, i tur och ordning. Jimmy satte sig sen på sitt rum, framför datorn. Borzko satte sig uppe hos mig i vardagsrummet.

 

Jag tittade och lyssnade på säsongens sista ”Allsång på Skansen”. Björn Skifs var bäst i kväll tycker jag. Resten av kvällen sen så satt jag med datorn i knäet. 

 



Funderar på nu, om jag ska börja att läsa i min nya bok: ”Hypnotisören” av Lars Kepler, eller om den ska få vänta tills i morgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0