Dagens Dagbok – Torsdagen den 13 augusti 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

 

Resten av eftermiddagen sen delade jag mellan dom tre vanliga sysslorna: jag höll på med diverse hushållsbestyr här hemma, jag satt med datorn, och jag satt och läste i min bok.

 

Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet. Då åt vi middag tillsammans. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och efter det så satt han större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.

 

Jag satt större delen av kvällen i vardagsrummet och läste i min bok, och varvade med datorstunder.

 

En kvällsfika och en pratstund i köket blev det vid åttatiden.

 

Borzko jobbade sent i dag, och kom inte hem förrän vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Sen så satt han och läste i sin bok.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0