Dagens Dagbok – Torsdagen den 6 augusti 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Min mobil larmade klockan halvsju i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det förstås frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn. Efter det så packade jag min badväska, fixade med lite här hemma, och satt lite med datorn en stund.

 

Vid halvtiotiden sen så gick jag ut till bilen, och körde till Tumba, för att hämta upp Jenny och Tindra.

 

Jocke skulle jobba extra en dag i dag på sin semester, så Jenny passade Tindra i dag.

 

Jag hämtade dom, och sen så åkte vi först en sväng till Willys och köpte med oss lite att äta på stranden.

 

Och sen så åkte vi till Lida friluftsbad.

 

I dag var det nog en av sommarens varmaste dagar här i Stockholm tror jag. Och det var även så varmt och skönt i sjön Getaren.

 

 

Vi var vid badet från ungefär halvelva till tvåtiden. Då packade vi ihop våra grejer och åkte hem till Tumba.

 

Sen så var vi där hemma en stund. Bland annat så visade Jenny massor med fotografier från Turkiet.

 

Vid fyratiden sen så stack vi iväg mot Tumba Centrum. Mötte upp med Jocke där som kom från jobbet. Och sen så blev det lite shopping för Jenny och Jocke.

 

Jag körde dom sen hem igen med alla grejer, och sen så åkte jag hem till Farsta. Kom hem vid sextiden.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag skriver om allting mellan himmel & jord. Åsikter & tankar. Lust att glo in & lämna en kommentar?



Kram / Anonym

2009-08-06 @ 19:55:56
URL: http://thesecretlifeofmee.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Okej. Kanske kollar in hos dig.

2009-08-06 @ 20:15:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0