Robinson + Lets Dance + Stjärnor på is.

         

Nu har jag ju bloggat två inlägg, om "Körslaget" och om "Idol" som börjar snart.

Tre till av mina favoritprogram är ju "Robinson", "Lets Dance", och "Stjärnor på is".

Robinson kommer ju under hösten, det vet jag ju, för det är ju redan under inspelning.

Lets Dance har jag läst att det ska komma under början av 2010. Men jag har inte läst att det är helt säkert. Är det någon som har läst något om det???

Och Stjärnor på is har jag inte läst någonting om, ifall det ska komma tillbaka. Någon som har läst något???

 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag hoppas verkligen att Let´s Dance fortsätter, ett av mina favoprogram med!

2009-08-25 @ 21:15:45
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sigrid: Ja, jag håller definitivt med dig! :-)

2009-08-25 @ 21:19:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0