Sammanfattning Sommarlovet 2009.


I stället för en Sammanfattning av Sommarlovet 2009 så blir det i stället en lista med Sommarens...


Statistik – Sommarlovet - 2009. (68 dagar / 10 veckor / 2 månader+2 veckor)

 

Sommarens största händelse: Novas födelse, dotter till min systerdotter med fästman.

 

Sommarens näst största händelse: Jennys studentexamensdag.

 

Sommarens bästa inköp till mig själv: Nokia N97 + glasögonen.

 

Sommarens bästa inköp till hemmet: Köksstolarna + servisen.

 

Sommarens bästa inköp av kläder: Alla Ed Hardy-tröjor som Jenny köpte till mig i Turkiet.

 

Sommarens godaste lunch: Den thailändska rätten på restaurang Sawadee i Skärholmen.

 

Sommarens godaste middag: Fiskplankan på restaurang Antonios i Farsta.

 

Sommarens bästa skönlitterära bok: ”Tre sekunder” av Anders Roslund & Börge Hellström + ”Hypnotisören” av Lars Kepler.

 

Sommarens bästa dokumentära bok: ”Livet kan inte vänta” av Sara Natt och Dag.

 

Sommarens bästa film på bio: ”Män som hatar kvinnor” + ”Johan Falk – GSI”.

 

Sommarens bästa dvd-film: ”Pride and Glory” + ”The Persuit of Happiness” + ”När mörkret faller”.

 

Sommarens enda sedda teveprogram: ”Sommarkrysset” + ”Allsång på Skansen” + ”Lotta på Liseberg”.

 

Sommarens antal gånger jag har träffat Jenny: 17.

 

Sommarens antal gånger jag har träffat mina föräldrar: 26.

 

Sommarens antal lästa böcker: 47.

 

Sommarens antal biobesök: 5.

 

Sommarens antal sedda dvd-filmer: 22.

 

Sommarens antal restaurangbesök: 10.

 

Sommarens antal strandbesök: 21.

 

Sommarens antal promenader: 22.

 



Statistik Sommarlovet 2009.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Hihi, du har hunnit med en hel del! :-D

2009-08-17 @ 21:16:31
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag tycker faktiskt att jag ändå har gjort rätt så mycket i sommar, även fast jag kanske inte har gjort något direkt speciellt! :-)

2009-08-17 @ 21:27:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0