Dagens Dagbok – Onsdagen den 16 december 2009 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen, och gick sen direkt till centrum en sväng. Tittade bara lite i affärer, men det blev ingenting köpt i dag. Var egentligen ute efter en svart kjol, men hittade ingen som jag fastnade för.

 

Sen så ringde Jenny. Hon var på jobbet och skulle egentligen jobba mellan halvelva och halvåtta. Men hon mådde inte alls bra, och fick sluta tidigare, och ville komma till Farsta i kväll och sova här i natt. Så jag åkte iväg med bilen och hämtade upp henne på jobbet vid kvart över fyra.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvsextiden. Och då åt vi alla tre middag tillsammans.

 

Efter middagen så duschade Jimmy och satte sig sen på sitt rum framför datorn.


Jenny och jag flyttade upp till vardagsrummet. Jenny la sig för att vila i soffan, med plädar på sig. Hon tittade på teve, och jag satt med datorn i knäet.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0