Dagens Dagbok - Lördagen den 28 februari 2009 - Eftermiddagen.


Jimmy vaknade och gick upp vid tolvtiden. Han åt då frukost, och jag tog en fika med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


När han sen var klar, vid halvettiden, så tog vi bilen och stack iväg för att uträtta några ärenden här och var.


Först så åkte vi bara ner till Farsta Centrum. Och så gick vi på Systembolaget och köpte två plattor starköl till Jimmy och Borzko.


Sen så gick vi till Torget och köpte två buketter med tulpaner för att ge min Mamma och Pappa.


Efter det så tog vi bilen och åkte till Webhallen i Sundbyberg. Där köpte jag mig en ny kylningsplatta till min dator.


Sen så åkte vi till Örby och hem till min Mamma och Pappa. Vi gav dom tulpanerna, och så bjöd dom oss på fika. Vi satt och pratade i någon timme, och pratade mest om deras flytt som är om en vecka.


Vi åkte sen hem till Farsta igen, och kom hem vid halvfyratiden. Borzko var hemma då när vi kom hem. Han hade kommit hem från gymmet vid halvtvåtiden, och sen hade han mest suttit och läst i sin bok.


Vid fyratiden sen så åt vi middag alla tre. Jimmy åt en pizza från vår lokala pizzeria på vår gata. Och Borzko och jag åt bara rester från veckan. En fika blev det sen efteråt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0