Dagens Dagbok - Söndagen den 15 februari 2009 - Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta även i dag. Och även i dag så hade jag varit vaken en liten stund vid femtiden för att vara väckningsbackup till Jenny. Jag gick upp halvåtta, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen försökte jag verkligen få mig att gå ut på en promenad, men jag lyckades inte. Med mitt misslyckade promenadförsök i går i minne, och fem minusgrader, och ett tråkigt, grått, mulet, mörkt, och trist väder utanför fönstret, så fick jag mig inte att gå ut.


Så jag bestämde mig för en till största del slapp dag, med lite inslag av nytta. Så sen så blev det ett varvande mellan pysslande av olika hushållsgöromål, datorstunder, och bokläsning.


Borzko gick upp vid niotiden. Och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr, så åt vi frukost tillsammans, fikade, och hade en pratstund. Efter det så gick han iväg till Farstahallen för att träna.


Jimmy gick upp vid tiotiden. Han åt då frukost, och jag tog en fika och en pratstund med honom. Efter sina morgonbestyr sen, så satte han sig på sitt rum framför datorn.


Lunch åt jag vid tolvtiden.


Vid halvtvåtiden så kom Borzko hem från gymmet. Han åt då lunch. Och sen så tog vi en fika tillsammans. Efter det så satte sig Borzko uppe i vardagsrummet och läste.


Jag fortsatte mitt varvande av fixande med lite allt möjligt här hemma, datorstunder, och bokläsning. Läste också ut boken som jag började på i fredags kväll. Recension finns i separat inlägg som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0