Dagens Dagbok - Fredagen den 30 januari 2009 - Kvällen.

Vid sextiden sen så satte sig både Borzko och jag uppe i vardagsrummet. Borzko läste i sin bok, och jag satt med datorn i knäet. Fikade och pratade gjorde vi också.


Klockan åtta sen så satte vi igång teven, och så tittade vi på "Lets Dance". Och åt och drack en massa gott till.


Borzko gick in i sovrummet vid halvniotiden, och tittade på teve där i stället. För Kroatien spelade semifinal i handbolls-VM. Vid tiotiden, när matchen var slut, så kom han ut till mig i vardagsrummet igen.


Sen när "Lets Dance" var slut, så blev det musik från en av musikkanalerna på teve istället. I kväll så blev det "Boogie Night" på VH-1.


Borzko läste i sin bok igen. Jag satt med datorn i knäet igen. Och snart så är det väl sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0