Dagens Dagbok - Lördagen den 10 januari 2009 - Eftermiddagen.

Eftermiddagen blev ungefär som förmiddagen. Lite nytta gjorde jag här hemma, plockade och fixade med lite allt möjligt. Och som vanligt så körde jag ju så klart några omgångar i tvättmaskinen och torktumlaren.


Men den mesta tiden gick åt till att halvsitta/halvligga i en av vardagsrumssofforna och läsa i "Det blod som spillts" av Åsa Larsson. Lite tid fick datorn också, och då blev det bloggläsning och nyhetsläsning.


Mådde sådär under eftermiddagen... Hade ganska så ont i huvudet, och så pyttelite ont i magen och halsen. Och så kände jag mig trött, låg, och hängig...


Borzko kom hem från jobbet vid tretiden. Och han hade en sprängande huvudvärk när han kom hem, som han också hade haft hela dagen. Så han kände sig också trött, låg, och hängig.


Han duschade och gjorde sig i ordning. Och sen åt vi middag vid fyratiden. Det blev pizza från vår lokala pizzeria på gatan...


Efter det så satte vi oss båda uppe i vardagsrummet, och läste i varsin bok. Jag läste även ut boken som jag började på i förmiddags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0