Dagens Dagbok - Måndagen den 12 januari 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i går, måndag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han var ledig, även i går, på grund av arbetsbrist.


Trots min huvudvärk, så stack vi direkt iväg till Willys i Länna för att storhandla. Strax under tusenlappen gick det på.


När vi kom hem sen, en timme senare, så hjälptes vi åt att plocka upp allt i frys, kyl, skafferi, och städskåp.


Sen så åt vi middag vid fyratiden. Och jag höll på och plockade lite här hemma.


Vid femtiden sen så gav jag upp... Då hade jag så himla ont i huvudet, så jag orkade inte längre...


Jag gjorde mig i ordning, och sen så kröp jag ner i sängen. Och sen så låg jag där, med släckta lampor, och ljuset på teven nerdraget, och ljudet på teven på minimum...


Jag orkade inte med datorn... Och jag orkade inte med att läsa i min bok... Men att ligga i mörkret och slökolla på teven, det orkade jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0