Dagens Dagbok - Måndagen den 26 januari 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade återigen varit hemma från jobbet i dag på grund av arbetsbrist.


Jag höll på och fixade och plockade med lite allt möjligt när jag kom hem.


Jimmy stack sen iväg vid tretiden med min bil. Han skulle hjälpa Jenny och Jocke med att åka och köpa ett begagnat akvarium som dom hade hittat ute i Täby på Blocket. Jag kunde ju inte hjälpa dom, eftersom jag skulle på Kör För Alla på kvällen.


Jag åt middag för mig själv vid fyratiden. Och sen så stack jag iväg mot tunnelbanan vid strax före fem, och åkte till Skanstull.


Mötte upp med syrran där, vid kvart över fem. Och sen gick vi tillsammans mot Frans Schartaus Gymnasiums Aula där kören är.


Eftersom vi visste att det skulle vara jättemånga som skulle köpa klippkort i dag, så ville vi vara där tidigt. Så vi var där vid halvsex, köpte kort, sen gick vi ut på en liten promenad, kom tillbaka vid sextiden, och tog platser längst fram.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas att kören var lika rolig idag och att du ser fram emot nästa gång :)



Kramar

2009-01-26 @ 21:36:13
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det var det! Och Ja, det gör jag! :-) Kram!

2009-01-27 @ 17:15:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0