Dagens Dagbok - Måndagen den 26 januari 2009 - Kvällen.

Klockan halvsju började grundomgången i "Kör för alla!". I kväll så sjöng vi dom tre låtarna som vi sjöng på dom båda två prova-på-omgångarna + tre andra låtar till. Så sammanlagt sex låtar fick vi prova på i kväll. Plus att det var massor med teori och övningar. Och lika roligt, om inte ännu roligare, var det den här tredje gången som jag var där.


Vid strax före åtta så var det slut, och då gick vi till tunnelbanan. Syrran och jag kramades hejdå, och så åkte vi åt olika håll. Jag var hemma strax efter halvnio.


Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade nyss kommit hem från Jenny och Jocke.


Borzko kom hem strax efter mig, för han hade jobbat sent i dag. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Och sen så tittade han på lite sport på teve.


Jag satte mig vid datorn och bloggade.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag trodde att man betalade en månadsavgift eller terminsavgift? Klippkort i såna här sammanghang har jag aldrig hört talas om?! :-)

2009-01-26 @ 22:00:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: MImmi

Kul att kören blev sån hit hos dig!

2009-01-27 @ 07:46:42
Postat av: Bim

---> Snurran: Jättebra med klippkort! För då förlorar man ju inget om man missar någon gång! :-)

2009-01-27 @ 17:18:33
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mimmi: Ja, det är precis lika roligt som jag hade trott och hoppats på att det skulle vara! :-)

2009-01-27 @ 17:20:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0