Dagens Dagbok - Onsdagen den 14 januari 2009 - Eftermiddagen.

I dag klockan två när jag slutade, så stod Jimmy och väntade utanför med bilen. För i morse när jag skulle åka till jobbet, så skjutsade Borzko mig dit. Borzko hade sin lediga dag från jobbet i dag, och hade ett läkarbesök i Nacka, och ville ha bilen dit. Så han körde mig till jobbet, och så kom Jimmy och hämtade mig, för han var också ledig i dag.


Jimmy och jag åkte sen direkt till Södertappen i Skanstull. Och så lämnade vi båda två blod där. Vi satt sen och fikade en stund, och så tog vi två pocketböcker som tackgåva.


Sen så åkte vi hem. Och Borzko var hemma när vi kom hem. Han hade varit hos läkaren på förmiddagen, och sen efter det så hade han och Jimmy hjälpts åt med veckostädningen.


Vi åt sen middag ihop alla tre, vid halvfemtiden. En fika och en pratstund blev det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0